torsdag 4 augusti 2011

Mitt Liv med LCHF

LCHF har varit en del av mitt liv i ca 1,5 år. Kan inte påstå att jag följt det slaviskt men i perioder är jag mer målmedveten och då är LCHF ett form som passar mig.
Har fött två barn och har efter det haft ganska pendlande vikt, dock aldrig mer övervikt än 12 kg för där har jag dragit en absolut gräns. Jag skulle inte kunna se mig själv i spegeln om jag vägde mer än så.
Jag tycker mycket om att laga mat och att prova nya saker. Därför tänkte jag att bloggen skulle bli just en matblogg för att inspirera mig själv och förhoppningsvis även andra.
Jag älskar att träna och periodvis är jag väldigt intensiv i min träning. Jag tränar gärna spinning eller går på något jympapass typ skivstång och jag tycker även väldigt mycket om att vara ute i skogen, antingen löpandes eller gående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar