torsdag 4 augusti 2011

Motivation

I slutat av september ska jag vara tärna på min väninnas bröllop uppe i Göteborg. Det kommer bli en underbar dag och allt är planerat i punkt och pricka (förutom talet då för det får vänta tills sommarkursen är klar).
Klänningen är beställd sedan länge och nu måste jag se till att lägga in ett kol när det gäller att slimma till mig. Har hela tiden tänkt att det är gott om tid men kom för ett litet tag sen på att så var ju inte fallet. Ooooops! Klänningen jag provade var lite stor så jag var smart nog att ta en storlek mindre så nu har jag några cm att jobba på :-)
Nu blir det 2 veckor strikt med bara protein. Tänkte försöka klara mig på shake men kommer även lägga till lite "redigt" protein om magen skriker för mycket.

2 kommentarer:

  1. Vilken massa recept och grejer! Här blir jag stammis =)

    Efter 5 Kh-fyllda dagar i storstan måste jag också ta tag i formen och en havererad mage =(

    SvaraRadera
  2. Fin blogg =)

    dina cm kommer du att få bort är jag helt säker på
    kraaaam

    SvaraRadera